Det blir nog kallt i natt


Har nu precis kommit hem från en timmes promenad.
Som med ganska nytagen kameraoskuld, så har jag inte ännu lärt mig att man ska släpa med den varenda litet move man gör.
Det var rå kall dimma över åkrarna och det var så vackert.
Men kameran OCH tillhörande linsskydd låg fint hemma kvar på hyllan.

Den användes dock betydligt mer i går kväll:-)
Bilder, om det blev några dugliga, kommer senare vid ett piggare läge i livet än just denna Söndagseftermiddag. Som jag trodde skulle bli Söndagen from hell, men ack så fel jag hade. Jag är dock lite rädd att det blir Måndagen from hell i stället.
Nåja, jag ska väl mest sitta i en vit lastmaskin i alla fall så.
Det är lite dumt nu, för det finns inget "rummet bakom" att ta vägen förbi när man håller på att frysa ihjäl..

Ska man säga nåt om gårdagen eller ska dom kommande bilderna få tala för sig själv.
ELLER räcker det med gästbloggarens inlägg..hehe..

Ja det var kul. Riktigt roligt.
Roligt att så många kom.
Definitionsfråga i och för sig. Men efter kvadraten räknat så var det så många som gick in, typ..

Tack så mycket för alla fina saker också!






Kommentarer
Postat av: soffie

Hej tittar in hos dej,va trevlig blogg du har,snygg design:O)

2008-10-05 @ 19:37:29
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0