Ursäkta!!

Men jag tror att jag måste fortsätta lite i ämnet Nässköljning..

Jag gick ut lite på nätet och läste lite mer om det hela..

Jaha, det var inte bara det här med nässköljning..
Om man nu vill göra det efter konstens alla yoggiregler

Kära värld.
Det var olika ordningar och fräsningar hit och dit och inte för hårt och inte för löst och vicka huvudet hit och vicka huvudet dit..
Jösses

Som här tex:



Allt vattnet skall ut
För att få ut allt vattnet ur näsan så gör Clownen, se bilden - eller luta dig framåt och låt huvudet hänga avspänt ett ögonblick. Vattnet rinner ut av sig själv.

Efteråt torkas näsan
Efter Neti kan man naturligtvis nöjas med att snyta näsan, genom en näsborre åt gången och inte för kraftigt; men om du vill ha fullt utbyta av Neti eller om du lider av problem som pann- och bihåleinflammation eller allergier, så bör du göra Smedens blåsbälg



image157

Hahahahaha...någon som kan se mig göra det här vid halv sex på morgonkvisten???
Jag som knappt kan gå fint i ett par mjuka tofflor.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0