Tema: Jag är så med..

Jag funderade och funderade, på varför det avr avspärrat och så himla konstigt inne i stan idag när sonen och jag letade skjorta i hysteri.
(vi lyckades enas efter många om och men..)
När vi skulle åka hem så var det polisbilar överallt och väldigt mystisk stämning..

Sen när jag kom hem och läste morgontidningen(jaja..morgon kan vara så länge man vill..bara man vill tillräckligt mycket) så såg jag en jätteannons att det var visst Kronprinsessan Victoria Her Self, som var där på Brotorget och invigde Handikappidrottsspelen.
Ser man på...


Men det var ju lite bra i och för sig, för då har inte polisen tid att märka att min bil är olaglig i tre dagar innan den ska besiktigas...

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för välkomnandet! :-)

2008-05-31 @ 14:31:10
URL: http://rainorshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0