I walk no line..

Lyckades igår gräva fram en bättre stegränare. Som har legat undanstoppad sen  i fjol.
Jag har nu på senaste tiden gått omkring med nån B-historia från tidningen Må Bra.
Kruxet med den var bara att så fort jag kom åt den så nollställdes den. Himla kul när man gått som en toka hela dagen och nästa gång man tittar på den så står det 516 liksom...
Blä blä, kände jag då..
Så sket jag i det hela i stället..

Men nu har jag som sagt hittat den gamla.
Hepp..

Idag har jag gått 10038 steg.
Varav ca 6000 var på jobbet.



Legs


Jag har funderat om jag ska bestämma mig för att skriva in här varje dag hur många steg jag går.
Inte för att visa "Hej, kolla vad jag är duktig"
Utan för att ha mer koll

Men då kom jag på hur jobbigt det kändes med massa måsten för en slumpartad kvinna som Moi..

Men jag ska göra det ibland i alla fall..

Lite halvkoll sådär..

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0