Godmorgon

Good morning 

Alla pigga och glada.
Jag är varken eller och hade i min vilda fantasi sett fram emot en sovmorgon som hette duga.
Men 6.00 piip, vaknade jag och kunde inte somna om.

Jag vet att det brukar kunna bli sådär när jag är övertrött. Vilket nog nu är en lätt underdrift.
Så trött som jag var i går eftermiddag, vet jag inte när jag var sist.

Men jag måste säga att trots mycket stök och bök inför denna här "Nytorp på stan"-dagen, så tycker jag att den var väldigt bra.
Det var väl inte så många som kom och tittade på själv uppvisningarna, men några fler mellan där. Som ville klappa hästar och fråga lite och så.
Jag var väldigt nervös inför första körningen, men sen under andra så var det som om allt bara hade blåst bort(bildligt...trodde att vi skulle lätta..) och det funkade jättebra. Hästen var fin och jag var cool och det gick toppen.

Sen när allt var urpackat, så var det bara 16års-kalaset kvar...


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så jättemycket för din kommentar. Det är långt ifrån lätt men det som inte tar kål på en gör en starkare, eller vad är det nu man säger...



Ha en fortsatt trevlig helg, finväder har vi ju i alla fall i Bollnäs idag! Fast lite kallt om man inte sitter i lä tycker jag :-)

2008-05-24 @ 17:12:43
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0