Gårdagens bästa inköp..eller som det känns nu, hela livets...

Känsliga läsare ombeds nu hålla för öronen.



image155

Igår köpte jag en nässköljare.
Dock inte en lika robust pjäs som den på bilden.
Men det kan nog på håll ändå lätt förväxlas med något annat.
Men kikar man lite närmare så inser man vad gruvligt besviken man skulle ha blivit om man använt den till något annat än för just ändamålet.

Men det var ju toppen!!!

Alltså, jag kände mig mer tom i skallen än någonsin.


Har ni en aning om hur många mängder vätska det går in i det där lilla utrymmet, innan det börjar att sippra ut?
Jag fick snabbt hurviga associationer till kallsuparnas förlovade land. Sommarlovet när man var liten...

Men efteråt så var det helt ok.
Och som sagt, det var toppenskönt och "rent" i huvudet.

Jag rekommenderar det verkligen!!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag till länkar dig i 4 dagar?

2008-05-03 @ 18:59:58
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: heleba

så vad kan en såndär nässköljare va bra för egentligen..? XD

2008-05-03 @ 19:19:56
Postat av: Camilla

Svar till Heleba:
Jo det är så att jag har pollenallergi och då sköljs massvis av pollen som ligger där i näsan och är bara till besvär, bort. Och det blir jätteskönt i skallen.. :-)

2008-05-03 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0