En tråkig en..

Är nog precis vad jag har varit några dagar nu. Det är lite slut på skriv just nu tror jag. Eller kanske snarare slut på ork eller nåt. Eller inte ork heller. Jag vet inte riktigt vad det är slut på, för jag är rätt pigg också. Slut på tid då kasnke? Ja lite mer så. Det har varit mycket nu på jobbet. Inte kroppsarbetsmässigt sett, men mycket med fölningar, vårbruk och lite andra vimsiga tankar..

Nästa Fredag så ska vi ha "Nytorp och Torsbergs på stan"
Det är Gymnasieskolan i Bollnäs kommun som ska visa upp sina program och så, genom att ha aktiviteter på stan.

Vi ska ha hästar, får  och grisar med och ha lite aktiviteter för oss ute på Kolgår´n vid Långnäs.
Det ska bli kul, men samtidigt är det lite nervpirrigt också.
Så till veckan som kommer så är det inte mindre att göra än den här veckan skulle jag tippa på..

Så nån gång framemot Juni kanske det kommer att kännas lite lugnare..( det är inte så gnälligt som det låter..i´ll live)

Det märks väl, när man är där.

Men i morgon är det fredag igen.
Hepp..


Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0