Det är mycket nu..

stressed

När jag kom hem så var jag så fruktanskvärt godissugen, så jag trodde att jag skulle krypa ur skinnet.
(är nog den tiden i månanden, trots att man blir lika förvånad varje gång ända sen tolvårsåldern...)
Hittade absolut INGENTING som ens kunde likna någonting som skulle stilla mina begär.
Hystersik, skenade jag ut till frysboxen och grävde mig ända ner till botten.
Gissa om min lycka, när jag hittade en låda med bortglömda chokladbollar, som köptes från sonens skola före Jul.
Skit och åt helvete med dieter och allt, tänkte jag och började gnaga på chokladbollen som var djupfryst..
Sån är jag.
Men oj vad gott det var!! :-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

*hahaha* Det hade kunnat vara jag som gjorde det där ;)

2008-05-13 @ 19:07:08
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0