Dagens begär..!

image154

Kom precis på att det var en sak jag tänk på massvis att jag nog ville ha.
Ett par träskor.
Jag fick en sån där stark ingivelse en dag att "Ett par såna bara måste jag ha". Jag vet dock inte riktig var jag ska hitta några.
Jag vill ha ett par som bara är "Mina"
Ett par Wildrosaträskor, som jag vet att jag kommer att älska.

När jag var liten så traskade man ju alltid glatt omkring i sina träskor. I alla fall om man var en Hippiedotter. Och det var ju jag.

Nu funderar jag på var jag ska hitta just dom där som jag vill ha?

Är det någon som har något bra träskoställe?
Sådär på lut liksom..


image97


Nu är det nog i alla fall dags att jag kryper till kojs.

När jag satt på toaletten, så såg jag spegeln som ligger i korgen där alldeles bredvid.
Jag såg tydligt ett ansikte i den. Det var inte otäckt på nåt vis, så jag satt kvar där och fokuserade vidare på spegelbilden.
Jag vet vem det var jag såg. Men jag fattar inte för mitt liv varför. Och dessutom upp och ner.

Så jag förstår om ni tycker att det är sängdags för Roosa..

I morgon ska jag till Hell, för min vän Anna fyller år!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det var länge sen nu som jag hade ett par träskor, förr hade jag alltid det...kanske dags att skaffa ett par igen...

2008-05-03 @ 01:28:32
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mija

Åh exakt lika har jag tänkt. Jag vill ha TRÄSKOR i sommar.. Ett par vita och ett par svarta. Gärna ett par rosa också... ;)

Vi får leta tillsammans o hålla utkik.

Ha det gott. :)

2008-05-03 @ 18:52:09
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar mija:
Ja ett par vita med nåt härligt mönster på skulle ajg vilja ha. ja vi får hålla koll. Jag meddelar om jag har hittat några! :-)

2008-05-03 @ 19:08:57
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0