4214 steg..


Är det det ner till Simeåbadet och hem igen.
Det skulle nog bara vara 278 steg om man inte behövde gå i ett stort jävla S

Här kommer bildbevis..
På att jag ändå gick trots stor motvilja


Framme vid badet.
Vackra Hälsingeälv. Jag älskar dig



Här ligger jag och bränner på somrarna...Not.
Jag ligger inne i skuggan och flämtar



Sen går man genvägen...



..över den livsfarliga och mycket förbjudna järnägen.
Det har blivit mycket mer trickigt  nu för tiden.
Man hinner inte ens säga "Hasta La Vista, Baby" innan X2000 kommer och
har kört över en, så man sitter som ett frimärke på framrutan..



Bättre än mossa?



Känner man för att kasta lite slägga så..



Ett klipp ur filmen "Ingenmansland"



Sådärja. Hemma och välbehållen. För sin ålder.
Och 4214 steg fattigare..

Bravo!!



Kommentarer
Postat av: Norrlandssara

Ja den var kul! Kolla in tjuvtittat.se om du inte redan gjort det. Fina bilder förresten!

2008-05-25 @ 22:29:11
URL: http://norrlandssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0