Vinterpinad..

Exhausted

Jag är helt slut efter en hel dag ute på jobbet.
Jag orkar nog inte blogga ens..
Vi får se efter jag har ätit..


Ibland känns det som om det är bara jag som har utearbete

Hur är det egentligen?
Hur jobbar du?

Jag är ute i väder, vind, kyla och regn.
Förvisso inne ibland, men det är liksom som att vara ute eftersom det inte är varmisolerat.
Dvs jag jobbar i ett "kallt växthus" kan man säga..
Så det kvittar om man är inne eller ute. Det enda skillnaden är att man har tak över huvudet..

Men visst finns det fördelar också.
Så är det ju.

Jag får ju massvis med frisk luft och sol.
Emellanåt..

Det är bara att vissa dagar så gör det mig lite trött..
Men jag kanske inte ska gnälla egentligen.
Jag har nog världens bästa jobb om jag tänker till lite..

Och titta, nu har jag ju bloggat också, fast jag inte orkade...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0