Kvällsmums..

image91


I kväll så ska jag göra fruktsallad och vispad grädde. Jag vet att det är väldigt oretro och ute, men vad sjutton det är ju inte så mycket som är retro som jag får äta liksom. Om jag nu ska vara duktig. Och det vill jag ju vara eftersom centimetrarna förvinner sakta som fan, men säkert. Det är ju lite roligt det i allt elände i alla fall. Men hur som helst, så ska det bli skönt att ligga och dega framför melodifestivalen och frossa grädde utan att skämmas.. :-)

Hur ska du fira att Christer Sjögren INTE går vidare till Belgrad??



Kommentarer
Postat av: Snilsson

Ska fira som fan att inte CS går vidare, men han finns ju kvar här då å andra sidan, hm...

2008-03-16 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0