Klubben för interna skämt...

squirrelnuts

Carolina, exakt var är det tejpen ska sitta??

Kommentarer
Postat av: carolina

haha ha.. :) SVAR: man tar dessa två-i-ett kulor och trycker dom uppåt sen lindar man tejpen ett varv eller två runt hela djuret....silvertejp är att rekomendera.. men jag vet dock inte om man får bort tejpen då..men man kan vara säker på att det inte lossnar iallafall...
tror du "nån" har så stora så dom hänger ner på det viset?då förstår jag om han har ett problem... men iochförsig så borde det vara lite svårt att ha byxer oxå.. undra om han har provat kjol...... :)

2008-03-03 @ 10:00:39
Postat av: Helena

HAHHHHHA Jag tror jag döööör.....

2008-03-03 @ 21:34:37
URL: http://riverlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0