Känns som Måndag..

Jag förstår inte hur fem dagar kan gå så fort.
Alltså dom fem ledighetsdagarna
Dom känns som fem minuter ungefär.
Inte gör väl en arbetsvecka det?
Jag hade gärna varit ledig i några dagar till kändes det som i går kväll, men ändå när jag kom till jobbet så var det helt ok.

Vi hade praktikanter idag, som läser husdjurskurs på Gymnasieskolan nere i stan, så det var lite annorlunda mot för vanligt

Nåväl.
Veckan är kort, för jag är ledig på fredag igen, så det kommer nog att gå i ett vips..
Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: e

Vart är det du jobbar?

2008-03-25 @ 21:27:35
Postat av: Helena

Hjälp! Jag behöver hjälp...min sida behöver piffas upp :)

2008-03-26 @ 11:06:37
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar till E:
Jag jobbar som instruktör i stallet på ett Naturbruksgymnasium:-)

2008-03-26 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0