Jamen alltså...

Konsekvensen av att vara Slumpmässig i sitt tankesätt =

Igår när jag som vanligt i sista sekunden sladdade in på parkeringen och hade tre minuter på mig att springa till Synsam, så insåg jag att det var läge att sluta pata i telefon.
Jag hivade iväg telefonen på jackan som låg i framsätet och tänkte väl inte mer på det.
När jag väl hade parkerat så satte jag i all hast på mig jackan och halvsprang iväg mot Synsam.
Sen kom jag på
"Var sjutton gjorde jag av telefonen?"
Jag kände igenom alla fickorna, men hittade den inte.
Så jag vände i halv hysteri tillbaka till bilen och rotade igenom den.
Men nej, den fanns ingenstans..
"Nähä, för i helvete, den ligger väl där någonstans. Jag får väl leta den när jag varit på Synsam då"

När jag hade joggat halva biten mot Synsam, så började det tralla en välkänd låt.
Någonstans.
I jackan.
Jag rotade i alla fickor och överallt jag kunde kunde gissa var den skulle kunna vara.
Låten trallade vidare, men jag tyckte att det kom så nära örat liksom...

Tillslut så insåg jag att den låg i huvan på jackan.
Det var lite trickigt att nå den för att svara...

Haha...jösses. Vad folk ska ha undrat vad sjutton den där kvinnan höll på med!!


PS. Väl inne på Synsam, så hade dom strömavbrott, så jag fick vänta i en halvtimme i alla fall.
Suck!




stressed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0