Jaha..

alone

 
Var det så här det skulle vara?

Jag vet inte varför jag är så anti som jag är..
Puh.. det är väldigt jobbigt, men jag kan inte hjälpa det på nåt vis.


Igår var dock en liten ljusning i tillvaron.
Var på körträning i Edsbyn.
Det var väldigt väldigt roligt.
Och gick så bra.
Han skötte sig fantastiskt bra, den lille hästen.
Jag med tror jag:-)

Får försöka att se det positiva i tillvaron just nu och inte älta i allt gammalt skit.
Eller så ska jag älta klart i allt gammalt skit, så jag nån gång blir klar.
Kan ju vara en idé.
Om inte annat skulle det vara skönt att inte längre vara arg, på vissa som jag inte ens har kontakt med idag.
Som gjort mig illa en gång i tiden.
Det är ju fruktansvärt destruktivt, jag vet.
Men det måste bara ut!!

Jag är ända nere på tjugoårsåldern nu, när jag levde med sonens far.
Det är ju bra i sig, för han lär ju vara i sista skiktet så att säga..
Har betat av resten tror jag..
Hej hopp :-)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Klart "skiten" ska ut!
Styrkekram!

2008-03-17 @ 19:42:17
Postat av: Camilla

Tusen tack!:-)..ja jag jobbar vidare med att det ska ut:-)

2008-03-18 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0