Gårdagens tema: Att hasa..

good morning


Good morning everybody!
Ja man kan undra vad jag gör uppe frivilligt i denna arla timme..
Trots att jag har semesterdag..

Jag var helt slut i kroppen igår kväll, så efter Criminal Minds (hallå förresten, varför fortsatte hon inte sin romas med David Lynch? Där var det ju rosa band så det skvätte om det...) hasade jag mig till sängen och slocknade som en utmattad hundvalp ungefär.
Så med tanke på det, så kände nog kroppen att "Nu du min sköna har du sovit färdigt"..

Så nu ska jag med pigga glada steg..
Nu ljög jag igen..
Ta mig lite frukost. Sen ska jag ducha och hoppas på att håret kan fixas till trots klippningen igår..
Jag lyckades få henne att förstå i alla fall att "hockyfrillamodet" gick över för ungefär 30 år sen, enligt mitt sätt att se det.

Sen..
Ska jag, Helena och Carolina åka piggt till Hudik och se om vi kan hitta något käckt till morgondagens 50års-kalas
Fast jag vet hur det kommer att sluta
Carolina- kommer att köpa en himla massa snygga kläder, som jag inte ens skulle få över vaderna. Sen kommer hon att hitta ett par snygga stövlar för 3,50 och garanterat nåt mer kul.
Helena- kommer att köpa tre par skor/stövlar/tofflor fast att hon har såna i sjutton upplagor hemma. Hon kommer att hitta någon sorts topp, som hon inte kommer att gilla. Så den blir hängades hemma i garderoben med prislappen kvar.
Själv- kommer jag hemdragandes med ett par trosor från Lindex, högröd och skrikandes"Det finns tamefan inga kläder"...

Det är så det brukar se ut...



hearts

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ha, ha, känner igen det där med kläderna!!

Ha en bra dag!

2008-03-28 @ 09:58:16
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Helena

Ja men...det blev ju inte riktigt så....det var ju jag som kom hem med trosor....inga skor..och du med flera toppar.... efter besök i provhytt...heja!!

2008-03-28 @ 22:15:52
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: Camilla

Nä det var lite förvånsnsvärt faktiskt
;-)

2008-03-28 @ 22:25:44
Postat av: Kompisens ex!

Vadå fest!?...nåt man borde vara med på - eller kanske inte?... Jo, men det tror jag! Kul - okej, jag kommer!! Vart ska vi hålla till?

2008-03-29 @ 01:16:41
Postat av: Camilla

Hej Anders!:-)
Jo det är Mia Rindeborn som har 50års-fest, så om du känner att du känner henne och vill med, så visst häng på;-)
Annars då?

2008-03-29 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0