Finally!!

Nu har jag packat alla grejor till morgondagens träning.
Jag har till och med tvättat vagnen!
Händigt va??

Det är helt fantastiskt vad mycket grejor man ska ha med sig..
Men nu så är det färdigt och jag slipper stå i morgon bitti och göra det.
Skitade ner mig så in i norden bara när jag körde, så jag var tvungen att tvätta kläderna jag ska ha.
(Jag var ju tvungen att ta ett litet race eftersom någon hade ställt upp konor så strategiskt så det liksom blev portar...)

Så nu hoppas jag på att dom hinner torka där på stolarna ute i baracken...




Kommentarer
Postat av: ejmis

Vad är det för träning?

2008-03-15 @ 17:43:47
Postat av: Camilla

Det är körträning. Alltså skolkörning, eller åt det hållet:-)
Meningen är väl att någon gång längre fram efter idogt tränande kunna vad med och tävla lite i marathonkörning. Hästen har gått det förrut nere i Holland, men vi måste träna lite till innan vi ska vara med på nåt vi två:-)

2008-03-15 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0