Det är inte så ofta..

..som vi tar ut han på tur den stackarn..

Han var helnöjd i varje fall, när vi kom hem.
Det blir liksom mest att vi rider och kör på annat sätt, så det var lite kul att komma ut i rockarden idag också.
Jag gissar att han vill att vi kommer på dom geniala ideérna fler gånger.

Själv var jag ledig i dag, men var på jobbet i alla fall och körde Zackiro.
Sen åkte jag med på "hejochhåutisnönvigå-turen"

Jag vet inte vad det är med mig.
Jag orkar inte vara hemma. Det är så tråkigt.
Jag är så less. På allt och inget och lite svårt att precisera här, men det är mycket som rör sig i tankarna.
Och då är det skönt att komma iväg och göra sånt jag tycker är kul..
Och ja, vad är mina intressen då? Jo, samma som jag jobbar med, så hej svejs jobbet, här kommer jag..
Jaja, jag fick i alla fall sovmorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0