Wij Trädgårdar..

..
eller We Gardens som dom säger på utrikiska..
Dit begick vår "Hemliga resa" med jobbet i går kväll..



Helena var lite hungrig redan i bussen, så hon gick lös på ett halvt kg jordgubbar.
Synd för henne att jag inte kan säga nej till en jordgubbe eller två heller..




Men titta vad lite fruktos kan göra, med en trött Helena ;-)




Carolina, innan hon somnade..




De breda mittbenornas gäng





Dom sa att det var en berömd trädgård, men jag vet inte jag. Det kändes mer som en hälsingemyr..





Hon ser så med ut, men i själva verket har hon inte en susning om vad dom pratar om på latin..






Och inte dom heller..




Today i call you "plastic daddy"





Det här var i varje fall en högblank hömhöm körsbär...eller nåt.
Låter inte det mer som en färg till en kökslucka??




Vindruvor och vatten, tänkte vi. Och vi drack och vi drack.
Men inte vet jag, berusad blev vi då ej..

Tack å hej..


Kommentarer
Postat av: ejmis

Vart ligger det ?

2008-06-10 @ 21:14:53
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Helena

hej vad jag är med....kan bero på allt fruktos ;)

Det heter inte hömhöm körsbär utan Glanskörsbär:)

2008-06-12 @ 20:23:44
URL: http://riverlady.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaha, ja det var ju inte konstigt att det lät mer som en kökslucka då......

2008-06-12 @ 22:38:08
Postat av: Ida

haha mittbenornas gäng ;P haha

2008-06-13 @ 10:08:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0