Vet inte på rak arm

eller krokig heller för den delen, när jag var så här röd sist..
Har idag stått i en klämmig pikétröja och jeans(var tvungen)  och Blundstonekängor och varit domare på funktionskontrollen på Dm i Bruksridning.
Det var 27 grader i skuggan kl 9.00 pip i morse, meddelade en liten jävla gynnare glatt, där han satt under ett parasoll vid serveringen.
Jag höll emot en impuls att gå och sparka på han..


Just nu håller jag på att kyla och smörja in med Garnier After sun..
(Squash går förvånansvärt bra att rulla längs armen som kylmojäng..)

Anna, jag förstår dig hur du kände dig den där gången du såg ut som en polkagris...

Polkapig1

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har INTE speciellt gröna fingrar men försöker lite...tyvärr växer inte allt för mig heller =/

2008-06-01 @ 16:58:14
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

som sagt!

Been there, done that...

2008-06-05 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0