Världens bästa skor

Det är mina Blundstones det.
Dom funkar i alla lägen.
Jag har nu kommit på ett nytt andvändingsområde..
Kan kanske verka lite puckat att ligga och läsa i bikini och Blundstones
(Och kanske ännu mer puckat att knäppa kort på det..)
Men de fungerar utmärkt i stället för stödstrumpa.
Jag skulle vilja säga att jag har provat ALLT när det är varmt och mina fötter sväller upp
och blir som elefantfötter. Jag har provat piller, akupunktur, olika diverse alernativa behandlingar(som alltid i alla andra fall brukar fungera) och olika krämer.. Och det ENDA som har funkat är Blundstonisarna

Jag kände att 40 år och stödstrumpor inte kändes så okej, men 40 år och Blondstones kändes betydligt mer hippt liksom..
I love them!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Blir du förvånad om jag säger att jag har lika och att jag gillar mina jag också ;)

2008-06-27 @ 07:56:43
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0