Utmaning

Jag har blivit utmanad av Ejmis :-)
Och eftersom jag är lite pömsig idag, så har jag lånat det hon skrivit och bara raderat och skrivit in mitt..
Sorry..:-)


Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Åka och hjälpa Hannah och spruta en galen ko
♥ Skura ännu mer i lagårn
♥ Rida en häst(i protest mot lappsjukan i bunkern)
♥ Sola solarium(men det gick åt helvete, för..)
♥ Köra hö till kalvstall och häststallet...

 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Jag hade ett litet hus, med stall och lagård. Får, hästar och höns. Jobbade på samma ställe som jag gör nu.


Ställen du bott på?
♥  Ja kära värld, var har jag inte bott?? Jag har bott i Rengsjö, Bollnäs, Edsbyn, Alsen(utanför Östersund), Värnamo, Vallsta, Arbrå, Söderhamn och nu världsmetropolen Simeå
(Jag förstår nu varför jag kan känna mig lite splittrad....suck..)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♥ Köpa en gård och ha lite hästar och bara måbrasaker

♥ Betala av lånen och ge sonen lite.
♥  Köpa en Rav4..
♥ Åka till någor land som jag tycker är intressant och vara där en längre tid, tex Irland eller Skottland
♥ Jobba lite mindre, kanske 50 %


 

Personer du vill veta mer om:
Helena, Stina, Ida W, PlogflickanHerr Nilsson. Nettan


Kommentarer
Postat av: Helena

Sådär ja, nu har jag svarat :-)

2008-06-26 @ 22:14:10
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul att du antog utmaningen...jag tror vi skulle trivas bra tillsammans vi två ;)

2008-06-26 @ 22:14:55
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack så jättemycket för den fina kommentaren du hade lämnat förresten!

2008-06-26 @ 22:26:18
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Ida

klaaaar :P

2008-06-26 @ 22:31:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Snilsson

Me too.

2008-06-28 @ 01:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0