Måndag

Idag har jag både klippt gräsmattan(det anser jag som perfekt vardagsmotion, jag menar den är ju tung som bly och det är lite lagom kulligt sådär)
Sen har jag promenerat skitraskt i 55 minuter.
Jag vet inte riktigt hur långt det blev, för jag glömde stegräknaren.
Men om nån promt vill veta så ka jag skaka den i 55 minuter i "Jennie, let me love you-takt", så kan jag berätta sen..
:-)

Jag har varit väldigt pigg under motionerandet nu på slutet, så det märks att det händer grejer.

När jag tycker att det blir allt för pestigt, så tänker jag
"Bränna, bränna fett" när jag går
och känner mig som trollen i "Trolltyg i tomteskogen" när dom går på rad..





Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag skulle också behöva gå men jag har suttit i soffan i kväll =/

2008-06-16 @ 22:09:19
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0