Under solen..

sunset
 


intet nytt.

Kanske lite avslaget liv efter midsommaren.
Livet före och efter midsommar.
Nä då så illa är det inte ;-)

Men faktum är att livet, mitt i alla fall, delas in i livet före och livet efter..
Livet före och efter barn. Livet före och efter Magnus.. Det var en stor måttstock länge för mig det. Skulle jag tänka när nånting hände, så tänkte jag mig alltid i de termerna om det var "före eller efter Magnus"..
Fast det är så länge sen nu att det har bleknat. Det har passerat så många, inte Magnusar dock, men män, så det känns inte relevant längre.(max två kommatecken, jag vet..)
Livet före och efter barn, är ännu längre sen, så det minns jag inte längre hur det var, livet före.(lurigt..)
Jag minns att jag väldigt hängiven att baka och att sy i skinn..
Man undrar var det tog vägen i "livet efter"
Nåväl, det var väl skitsamma egentligen..

Men vad mäter jag med nu?
Vet inte riktigt..
Före och efter semestern? Före och efter Jul?..

Nä hit med en ny frisk måttstock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0