Skulle inte tro det..

Min motion i dag- Mohahahahaha...
Jag har skottat ut två boxbäddar, varav en var halm och en spån. Sen mockat ur en vanlig box och tre halmspiltor..
Jag vet inte bara var jag ska lägga in det in för fack..
Styrketräning- Njää...så fel ställningar..
Konditionsträning-Njää...mest bara svettig, dåligt flås liksom..
Vardagsmotion-Njää får betalt för eländet..
Slaveriaktiviteter- Ja faktiskt, så är det det närmast man kan komma..

Tänker nu med gott samvete ta det lugn i kväll, med tanke på slaverimotionen i 4 timmar i dag..

laughing horse

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

cool bild.

// Ann-sofie

2008-06-15 @ 19:57:53
URL: http://affib.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja visst var den snygg..heheh

:-)

2008-06-15 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0