Lite upprörd nu!!

Sitter och tittar på Outsider.
Det är tamefan det mest befängda jag någonsin har sett.
Kvinnor som lär sig att kapitulera inför sina män och bara passar upp på dom och gör som han säger.
"Det är så bra för kvinnan att kapitulera och låta mannen välja och bestämma för han är en avkomma från Gud och kvinnan är bara där för att stödja han"
Jaha, som ett stolpe då eller?
Det är helt sjukt!!
Jag förstår nu varför jag är själv.
Dom lyckades väl aldrig få mig att kapitulera dom små stackarna..
En kvinna sa:
"Det här är väldigt svårt, för det ligger inte för mig att kapitulera"
Nä men låt bli då din puckade kvinna!!
Vad tror du att du ska vinna på att bli mosad ner i strumplästen av en högmodig man?

Hur kommer det sig att det inte är lika nyttigt för mannen att kapitulera inför kvinnan?
Bara en undring??


Usch, usch...jag blir så jävla arg.
Jag har en puls på 280 tror jag.

Nä hellre själv till jag dör, än hunsad av en man.
Jag blir så himla upprörd!
Tack å hej!!

Kommentarer
Postat av: A

Jag pallade inte titta på det för jag blir så förbaskat ilsken på dem... Sitter och hetsar upp mig i ilska... Att män är dumma vet vi ju ;) Men att det finns så dumma kvinns????? Sen kan de sitta där om tjugo år och beklaga sig.....

2008-06-16 @ 23:40:01
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Fråga madam Sadam... Hon jublar nog.. Svenska kvinnor lyder inte sina män..ha..ha...ha..



Jag bryter ihop...

2008-06-18 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0