Jahaaa..

Idag så var det en elev som hade rester kvar innan sommaren och kom upp till stallet och skulle göra "Uppsutten körning"( i motsats till körning släpandes efter hästen, 5 poäng......)

När vi hade åkt nåt varv där och hon började trava, så tyckte väl hon att det gick lite forts så hon ylade "OMG" i högan sky.
"Vad sa du", sa jag
"OMG", sa hon och tittade på mig som om är du dum i huvet kärring som inte vet vad OMG betyder..

Så jag började att tänka frenetiskt på vad i hellskotta det kunde tänkas betyda, men jag kunde inte komma på ett skvatt..

"Vadå OMG" sa jag
"Oh My Good", sa hon och tittade sådär på mig igen...

Jahaaaaaa....Oh My Good.....det borde man ju ha fattat..

Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0