Jag vet!!

Jag vet att jag är jävligt tjatig om värmen, men nu har det tagit alla sorters rekord jag kan komma på..

Idag i läderhosen, stålhätteskor och en redan jäkligt sur hud, som funderar om jag har emigrerat till Afika, så flyttade vi ut ett gäng till av våra hästar till betena.
Det var enbart 29 grader in the shadow.
Vad det var i solen, vill jag inte ens tänka på

Jag har fått nån sorts elefanthud fram på bröstet, trots ihärdigt kletande med solskyddsfaktor.
Faktiskt!

Jag vill ha en regndansare nu!!
En alldeles egen, som dansar fram ett litet regnmoln över mig i några dagar..
Obs, obs regndansaren! Bara i några dagar..

Be careful what you wish for, because you can get it all..

Ja, det är ju det jag vet, så därför önskar jag bara lite regn

Raindance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0