Jag, the cow

Jag har en riktig barnafödarkropp jag har jag konstaterat, när jag var ute och på promenad..(ja...vad fnular du på när du promenerar??)
Jag är liksom konstruerad enbart för att föra arten vidare.
Jag menar, jag har inte såå himla mycket bolsting innan man kommer in till höftbenen, men ändå så är jag bredare än de flesta.
Till och med handlederna är breda..
Om jag hade varit född i Afrika eller här på 1600-talet eller varför inte i Kina, så hade jag ständigt fått legat i barnsäng och kvida.
"´Hahaa", hade dom sagt, med uttryck
"Henne kan man använda som avelsdjur. Stora juver, breda höfter och blir med barn bara det springer en man förbi gården."

Jag hade väl protesterat antar jag, som jag alltid gör, men antingen så hade jag blivit halshuggen med en rostig bajonett eller så hade jag fått bita i det sura äpplet och låtit barn komma ut på tvären och baklänges och sett männen flina åt mina oerhörda avelstalanger..

Gud jag blir alldeles svettig.. av bara tanken.

Heja 2000-talet och spiraler och långa tångar och titthålsoperationer!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Långa tången.... Brrrr..

Tror att det blir det för mig med.. Vi fertila kvinnor måste ligga steget före...

2008-06-09 @ 09:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0