Humorsbefriad..eller?


Ska någon nu ta och förklara för mig, på vilket vis det blir roligare att ha mens om man använder
Libresse Design Edition??
Limited Edition till och med.
Jag undrar lite hur lång den begänsade upplagan sträcker sig egentligen. För mig veterligt så har dom sålt dom här toppenroliga bindorna hur länge som helst!

Jag bara undrar över humornivån hos den där stackars designern.
Som garanterat är en man

Sitter du och småskrattar när du ser det där oerhört roliga omslagspappret när du byter binda och känner att
-"Ja det här med att ha mens, har ju blivit fan så mycket roligare nu när man får se det här fina mönstret varje gång man byter binda....."


Kommentarer
Postat av: ejmis

Helt klart gjort av en man!

2008-06-29 @ 12:44:37
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Förmodligen en man som försöker göra vår tillvaro lättare...

men nopp det går INTE!

Blir väl inte roligare för att omslaget är snyggt och klatchigt...suck

2008-06-30 @ 01:37:06
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0