Gamnacke och sockerdricka

Ny drink..

Nä men alltså cyklister måste ju ha världens gamnacke och konstant sockerdricka i händerna..

Jag tycker att det är jättehärligt att cykla, men jag får ju så in i norden ont överallt.
Själva skavet i stjärten, det går ju över efter ett tag. Men nacken och händerna. Det liksom biter sig fast.

Kolla själv..



En tvättäkta cykelmotionerardompterarhand!!

I varje fall, så har jag cyklat i 40 minuter nu här på kvällen.
Inte en aning om hur långt, men det spelar inte så stor roll.
Jag blev trött och det får jag vara nöjd med :-)

Ooo Du store cykelguru(nån lär det väl finnas).
Slutar det att sticka i händerna och göra ont i nacken efter ett tag?
Så Säg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0