Egentligen så borde jag sova nu..

..som en bebis. För länge sen!
Ska upp och jobba i morgon och till och med börja tidigare än vanligt i och med att jag jobbar helg.
Men jag måste bara skriva det här.
Jag märker nu att det har börjat att märkas att jag har spurtat igång ordentligt med motionerandet och sit-upsen.
Det har svarvat av sig lite till i midjan nu äntligen.
Som en fettsvarv..

Förrut så såg jag inte fötterna för magen, men nu ser jag fötterna men jag ser inte magen för tuttarna..
Det är ju i varje fall ganska bra.
Det optimala borde väl vara att se både tuttar, mage OCH fötter..
Eller hur?

Snart så!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va duktig du är !

jag tjatar hela tiden på mig själv, klarar några dagar och är tillbaka på dag 1 igen.

Men nu hoppas jag att det blir varmt igen då jag vet att jag går ut oftare - och längre - med hundarna och äter inte lika onyttigt eller mycke.



kram

2008-06-13 @ 23:46:11
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Snälla , kan inte du inspirera mig med!

behöver ha någon som sparkar mig i ändan.

Kläderna sitter åt och jag måste ner några kilon , men kommer aldrig igång....suck.

Har legat på latsidan ett bra tag nu.

Lycka till med ditt tränande.

/ Ann-sofie

2008-06-14 @ 00:58:43
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0