Älska mig

Se mej för här är jag.
Låt mej få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara
Ge mej min morgon dag,
min enda önskan nu och här.
Älska mej för den jag är.

Se fjärilns vingeslag
i alla himlar fara,
se alla ögon
blinka stjärneljus,
låt livet komma nära.
Se mej, för här är jag,
min enda längtan nu och här.
Älska mej för den jag är.

Låt livet komma nära.
Se mej, för här är jag,
min enda längtan nu och här.
Älska mej för den jag är.

Se fjärilns vingeslag
i alla himlar fara,
se alla ögon
blinka stjärneljus,
låt livet komma nära.
Se mej, för här är jag,
min enda längtan nu och här.
Älska mej för den jag är.

Min enda längtan nu och här,
älska mej för den jag är.



black and white rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0