Tre Röda Grisar..

Åkte båt i går ;-)
Sen gick dom på Vallen..röda och fina..

Ännu en total toppendag. Jag är så tacksam!
(värst vad jag har springer omkring och är tacksam nu för tiden..)

Först var väl inte vädret sådär, men det var skönt att åka lite båt i alla fall..


Carolina blåhåller sin Påskblyg..jagmenar Påskbrygd.
Jag vet inte jag, men tycker Ni att det ser ut som att hon fryser??


Men Tomas är glad ändå han..
(han får ju köra båt......)

Sen blev det en underbar kväll och de Tre Röda Grisarna njöt av den stilla men krokiga färden mot Delsbo..
(efter ett tag fick Roosa her self köra..upplevelse det bara i sig..)


Kolla så söta dom är! ;-)
(Hunken och Carolina)
 
Och kolla vädret och kolla vattnet och kolla solen...
Underbart!

Kom hem fyra i natt igen efter hemfärd, urpackning och bilresa hem..
Tada.
Men det var värt det..
:-)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det går bättre än väntat att jobba...försöker tänka positivt.

2008-07-24 @ 17:15:34
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0