Samman..

Idag ska jag ta mig samman!
Jag skrek åt mig själv att
"Kan du försöka att ta tag i nånting??"

Så nu ska jag försöka med det.

Herrejöses det kommer folk om några timmar och här sitter jag nymensig, sur och grå under ögonen..
(jag förstår om ni undrar över mina intervall..ja vem fan gör inte det? Men, thats me tydligen..)

Så nu bär det av till Ica-Not-Supermarket-Utan-En-Liten-Skrubb-Där-Det-Inte-Finns-Mycket-Alls
och inhandla nån småsak, sen ska jag försöka att bara vara en käck hustru till Nobody och göra lite Gucamole och duscha och dofta underbart och så..

Ps.
Jag städade under tyst protest igår...



Kommentarer
Postat av: ejmis

Nu vevar jag för fullt!!! ;)

2008-07-19 @ 11:11:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0