Sådärja!








Då var man några hundingar fattigare och ett X antal ljus rikare.
Doftljus, värmeljus och blockljus i alla dess former och kulörter

Det kommer en vinter
Grejen är bara att då har jag redan eldat slut på dom..

Puh..

Vad fann jag mer då.
Jo en superhändig strykbräda som man kan ha på bordet.
Ja vad gör man när man lever på ca 4 kvm..
(Lätt överdrift, men inte mycket...)

Hela mitt långa liv har stuvats in i fyra garderober och ett uthus..
Inte konstigt att man känner sig som anden i Alladin vissa dagar..

Sen blev det några hyllor att sätta på väggen.
Jag upprepar, ja vad gör man när man lever på ca 4 kvm..

Livets tema är nu:
Allt som inte får plats på golvet, får säkert plats på väggen eller i taket.

Känns hållbart i ett år kanske..
Max..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0