Och värmen ska väl fortsätta antar jag?

 

I morgon så ska jag upp tidigt för första gången nu på några veckor(eller hur var det nu, fyra andetag..?)

Då är det körtävlingar i Bollnäs och jag ska vara funktionär under kördagarna. Alltså Fredag, Lördag och Söndag.
Det jag tycker är lite suspekt i det hela, det är att Kuskfesten är på Lördag kväll och precisionskörningen är på Söndag..
Vad tror ni om det??
Haha, säger jag bara.

Själv har jag lyckats övertala Pannaanna att komma over here, så jag hoppar kuskfesten och är den mest precisionsinriktade på Söndagen, både utom och inom tävlan!

En liten undran till..
Får man ha bikini när man står i hinder?
Hm..

Hästveckan i Bollnäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0