Mina "lata" dagar..





Fast ändå, så är den här veckan helt uppbokad. Trots semester. Det är något varje dag som kommer ändå. Ända till söndag.
Men det kanske är lika bra så att jag inte stelnar till av omställningen, från grovarbetande stackars(jo..!) kvinna, till flanerande lättjefull vacker dagslända, som varje morgon återföds lika underbar och njutningsbar (jag har sån fantasi så jag vet inte vad..)

Onsdag- Ska vi på jordbruk och stall, fira vår enorma höskörd, som vi kastade in på nolltid. Helt beroende på de vackra damerna som körde hötransporterna så hela Arbrå stannade och placerade sig efter vägkanten och dreglade(Ja jag säger det inte ofta, men det var faktiskt sant...)
Så vi ska till Orbaden och käka och dricka vin eller annat alternativ. Absolut ej alkoholfritt dock..

Torsdag- Älvdansen fortsätter och med den massa roliga tillställningar. Så då blir det Kul På Berget.
Hanna bönade, för Boppers hade hon hela sitt gamla flickrum beklätt med..
Suck okej då...(Jag är vääldigt svårflirtad...eller vänta i vissa lägen är jag det. Nu har jag varit det ett tag faktiskt..)

Fredag- Då var det nånting, men det har jag glömt.. Undrar vem som kommer att bli arg på mig på Fredag...?

Lördag- Byafesten. Dans och pubar i hela Järvsö. Tjolahopp!!

Söndag- Har jag bestämt mig för att vakna upp i en säng. That´s it..( Jag har till och med bestämt vilken. Fiffinurligt..)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Boppers kommer ifrån där jag bor ! Ha, ha !



Hoppas ni får en rolig vecka - den innehåller ju lite smått och gott i alla fall.



kram

2008-07-08 @ 23:52:00
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0