Jag och Ernst

Ja..Kirsberry ni vet..
Vadå äckligt körsbärsvin?...

Ja i varje fall.....vi har nu in tre år tänkt att vi skulle måla mitt fula utebord blått..
Ernst och jag.
Men ni vet hur det är.
Dagarna går och vips så är det snö...

Så nu tog jag mig i kragen som jag inte har och tog fram eländet..
(Ernst är visst och spelar in nåt program...)


En sax, en mackapär, ett brunt ben(schh..) och ett glas vin.
Vad behöver man mer??
Inget.
:-))



Fult.


Bättre
;-)



Ja så nu har jag slipat bordet.
Sen så skulle jag ta fram penseln och måla det också.

Hoho...
"Penseln som jag hade för tre år sen i November när jag flyttade in...Vaaar är du??"

Så i morgon ska Fru Kirsberry åka och köpa en pensel också..
Så kan projektet fortsätta.

Måtte det inte bli snö...

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning!!

Hahahaha...I wish you good luck!!

Å du...när du e färdig med Ernst...send him over!!!

Ha en fin dag!!

2008-07-29 @ 06:47:29
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej

Va du är duktig jag har hållt på med mitt köksbord nu i några dagar ..ha ha fast det blir fint...

2008-07-29 @ 07:49:37
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0