Drömmar..

Någon kunnig inom drömtyderi?

Varför drömmer jag om ormar varje natt?

Snake Woman

Jag har nu gjort det den senaste veckan.
Det börjar bli småjobbigt nu..
 När jag lägger mig, suckar jag och tänker:
"Jaha vilken orm ska jag drömma om i natt då?"

Grejen är att de gör mig aldrig illa, utan är mest bara ivägen hela tiden.
Jag får flytta på dom flera gånger i varje dröm.
Vissa gånger kommer dom emot mig och väser och försöker att skrämmas och verka jätteläskiga, men jag bara tittar på dom och lyfter bort dom

Fast den i natt var lite annorlunda.
Den var utan skinn och hade liksom muskler.
Den såg ut som en grillad kyckling, fast utan skinnet..

Ja jag vet..
Jag kan väl inte hjälpa att det finns så mycket strunt i min hjärna när jag sover..

I varje fall, så när jag tog bort den så tog jag ju sådär bakom skallen som jag har lärt mig av
"Steeeve" på Animal Planet(..ja..han dog..men det var en krokodil..uppdatering eftersom alla påpekar det Stingrocka!!)
Och då när jag tog tag där, så hade den lilla ormrackarn små vingar där som han klämde fast sig i mina händer med..
Så jag fick liksom ruska bort han från handen..
Men jag tyckte ändå inte att det var speciellt olustigt att lyfta undan en orm utan skinn och med små vingar..
Det var helt naturligt på nåt vis..

Hjälp...!



Kommentarer
Postat av: anna

vet inget om ormarna...ska ta reda på det..;)

Det jag vet är att jag ska på Springsteen på lördag!!! Äntere otroligt så säj..??

2008-07-02 @ 20:50:14
Postat av: Nettan

Usch, va äckligt !

Jag tycker ormar är tväräckligt !

Jag skulle bli totalt nojjig om jag vaknade och kom ihåg att jag drömt om ormar.



kram

2008-07-02 @ 20:53:58
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Stina

Ormar: Att se en hopringlad orm i drömmen är ett varsel om fara och fängelsestraff. Det kan också vara ett tecken på sjukdom eller hat. Ser du en orm ligga utsträckt betyder det att din hustru bedrar dig. Drömmer du att du dödar en orm kommer du att triumfera över dina motståndare och alla som avundas dig. Om du drömmer att en orm försöker bita dig i fötterna är det ett varsel om svartsjuka och avund. Lyckas ormen bita dig väntar sorger och besvikelser. Att se en orm eller hydra med sju huvuden är en förvarning om frestelse och synd. Om du slåss med ormar i drömmen kommer du att besegra dina fiender. Ser du många ormar i drömmen kommer du att bli lurad av en kvinna.



saxat från http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/#o



om det nu är sant eller inte låter jag ha osagt.. hittar inga om kycklingormar dock..=)

2008-07-02 @ 21:15:40
URL: http://stormstina.blogg.se/
Postat av: Stina - igen

hittade en till, kanske lite bättre sida, vad vet jag =) det är rätt långt, så jag klistrar bar ain länken här så kan du kika sen.. =) http://dream.dictionary-dream.info/content/view/1872/



sov gott



=)

2008-07-02 @ 21:19:13
Postat av: Snilsson

Steve, var inte det en stingrocka som snärtade honom i bröstet när dom dök? Anyway and whatever, ormar i drömmar vete 18. Kanske ska du ge fan i äpplen?

2008-07-02 @ 21:21:06
Postat av: Camilla

Jag gör ju inget annat är ger fan i äpplena...

2008-07-04 @ 22:04:45
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0