Dagens hatobjekt..

Gud så sur jag blir på såna där makapärer som har motor, drivs på något miljöskadligt medel och brummar.
Usch!
Efter att ha slitit armen helt ur led vi startning(i ruta ett så att säga) och gått TVÅ varv på gräsmattan, så la skiten av, för att icke sa nicke starta igen.(i ruta två..)


Sen stog den där och råflinade åt mig.

Kvällen till ära hade jag satt på mig stadig bh, fotriktiga skor, stegräknare och HÖRLURAR MED RADIO!
Jag var som gjord för att klippa hela jävla byns gräsmattor.
Jag kastade in skorna och slängde en skottkärra över fanskapet.

Sen gick jag in och ringde till högtryckstvätten och bad om ursäkt att jag hade sagt så fula ord åt den häromdagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0