Vad gör vissa kvinnor på toaletten?


toilet
Det är en liten undran som jag har.
Undran kommer oftast när  jag har stått i en toakö på tex stan.

Jag menar..
Hur lång tid ska det behöva ta?

Enkel överslagsräkning:
Låsa dörren- 3 sek
Få ner byxorna- 10-20 sek beroende på byxor
Sätta sig- 2 sek
Kissa- 20-50 sek beroende på nödighet
Torka sig- 20 sek(man kan även planera lite och ta pappret medan man kissar, så går det fortare..)
Resa sig, få på sig byxor och knäppa- 30 sek(och då är jag givmild..)
Tvätta händerna-60 sek(hygien är viktigt!)
Låsa upp, gå ut- 10 sek

Resten av dom tio minuterna som jag väntade då?
Vad är det som händer och försigår där inne?
Och så ska man ändå betänka att det redan var låst och någon där när jag kom..
Jag vet inte om jag är felprogramerad, men jag har aldrig lyckats vara inne på en toalett mer än fem min om jag bara ska göra det som toaletten är till för..
Jag fattar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0