Uppifrån


snowstorm


 När ska detta eviga snöande ta slut?
 Jag vet att det är ett evigt tjatande på mig nu om det, men jag  blir galen på detta väder snart.
Allt som jag hade planerat att göra idag, måste ställas in, för att det går inte för det är för mycket snö!
 Snöplogningskillen som jag har haft sen jag flyttade hit, verkar också ha sagt upp sig. Det har inte skottats här en enda gång i vinter. Det börjar att bli halvjobbigt nu att komma upp för backen. Så jag har fått ringa en arbetskamrat, så han kommer hit och plogar av lite.
Sen måste jag väl försöka hitta någon annan som kan skotta.

Finns dom i Gula Sidorna, snöskottningskillarna?
















Kommentarer
Postat av: carolina

ja.. kanske eller så får du ringa... han-som-är överallt-jämt-och-känner-alla.... han kanske kan eller så känner han nog nån som kan.... :) var jag elak nu??? nä... :)

2008-01-06 @ 11:42:34
Postat av: Camilla

Ska han ta den lilla eller stora då för att dra plogen med? Nä, du var bara ..tja..ärlig :-)

2008-01-06 @ 13:18:25
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: Kaktusblomma

Svar: Brustna hjärtan behöver sin tid att läka, och ett sätt att påskynda läkningen är att tycka om sig själv lite mer...
Tack för att du tittade in... Blir så glad! :-)

2008-01-06 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0