Repriselakhet

Sitter och tittar på reprisen på Idrottsgalan

Alldeles nyss sjöng Andreas Nånting  och Carola
Var låten bra?

Watermelon 
Kom på mig själv att jag har inte lyssnat ett endaste dugg på låten.
Det enda jag fundrade över var Carolas enorma byst. Och hur dom fått in den där rosetten där under..
Inte för att jag är intresserad av byst, men funderingarna gick mer åt hur i fridens dagar dom blivit så enorma?
För mycket choklad i jul? Hormonrubbningar? Kortison?

Jag vet att jag är elak. Förlåt Gud och förlåt Carola...

Kommentarer
Postat av: tomten

jamen....precis så tänkte jag med...kunde verkligen inte fatta.....Hur kan det komma sig...???!

2008-01-21 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0