Ny

Min kära lilla mobil har gått sönder...
Suck.
Tappade den i snön på juldagen och nu måste jag ladda den två gånger om dagen, fast jag har köpt nytt batteri..
Skyll mig själv som tar med telefonen på party party, men lika tråkigt för det.

Så nu måste jag köpa en ny.
Har letat och letat efter en som är nästan lika som den jag har nu.

Kan det här vara nåt?image49


Är det någon som har några erfarenheter av en Nokia N81?

Jag är dock lite skeptiskt till tangenterna, eller snarare avsaknaden av tangenter..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag kan faktiskt tipsa om min som jag precis fått. Den är så BRA! Jag är så nöjd! :D

2008-01-11 @ 23:47:06
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0