Honey i´m home..hoho..where are u...?

Nähä fanns du inte.
Var jag tvungen att skotta bort den stenhårda kanten, som plogbilen har gjort, själv
Var jag tvungen att diska hela fulla diskhon när jag kom hem
Orkade jag att inte bli bjuden på mat när jag kom in i hallen och släppte ner alla grejer på golvet.
Fick jag sitta där utan dom där levande ljusen på bordet och skala min räka själv som ingen hade köpt.
Och tillslut bära ut soppåsen som ingen hade glömt att bära ut i morse

Ja

Åkte till jobbet halv sju i morse och kom hem...nyss..
Har varit till Mälarkliniken med en häst idag. Det tar sin lilla tid.
Hon var jätteduktig kära lilla Dafne och hon skötte sig exemplariskt och charmade hela Veterinärkåren på stället när hon vek upp huvudet och ville bli kliad under kinden.


*här är kortet på henne på klininken, som jag glömde att ta med disketten hem, från den gigantiska uråldriga digitalkameran som vi har*


Med en sallad från Ica Kniven i Knivsta, tre kokta ägg, en halv morot delad med hästen, tre skinkskivor och en mörk chokladbit
så är man inte käckare än såhär.

Rätt vad det är, så går det över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0