Hippiedottern...

Var och klippte mig igår..
Nu ser jag precis ut som min pappa gjorde på föräldrarmötena..
Suck..
Jag gnällde nog lite för mycket om att det hade varit så trist och tråkigt håret sista tiden.
Men jag sa klart och tydligt, att 
-"Jag vill absolut INTE ha hockeyfrilla"
-"Nä ohh nej, sa hon" och skar bort varje liten lock jag hade..

Jag vet inte riktigt var det gick fel..

Så nu är hippiedottern om möjligt ännu mer sin fd hockeyspelande hippiepappa..
Jaja, han blev ju frågad om han vill spela i Brynäs i början på 70-talet..
(Vet inte heller där riktigt vad som gick fel om jag ska vara ärlig, men vi blev kvar hemma..)


Kommentarer
Postat av: Hanna

SHIT! de är ju skitmkt, vad äter du för nå? har du nån bok eller kollar du från nätet efter recept eller? :D nu blev jag ju nyfiken!

2008-01-31 @ 23:21:17
URL: http://hannalon.blogg.se/nova
Postat av: Mija

Foto?? Snälla ;)

2008-02-01 @ 16:46:52
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha...nja, jag hade ju tänkt att bli gift nån gång framöver, när eländet växt ut:-)

2008-02-01 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0