Fredagsgästbloggaren

Eftersom alla andra har det, så måste ju även jag.
Varsågod Carolina:


Tack Camilla!!!

Vad har jag i mina tankar idag...hm..just nu är jag iallafall väldigt glad att jag bor där jag bor och inte i södra delen av landet... hörde på nyheterna att en storm är på ingående.. det jag tycker ska bli lite spännande är väl vilket namn den ska få.. Gudrun och Per har ju redan varit och hälsat på...tyvärr!! likaså vem bestämmer om det ska vara ett kvinnligt eller manligt namn? beror det på  från vilket håll den kommer eller hur mycket det blåser? jag måste nog luska reda på det.. hoppas iallafall att den inte förstör så mycket som dom tidigare...

Till något helt annat.
Igår sov jag hemma för första gången på..hm..oj..11 dar.. var lite konstig.. har ju varit bosatt hos Hunken dom senaste 11 dagarna.. tyckte ju att det var onödigt att åka hem när jag ändå skulle tillbaka dan efter... eller så kanske det helt enkelt är så att jag tycker väldigt mycket om att vara där... jag stannade ju två nätter till utan Hunk.. fick nöja mig med att lukta på hans kudde dom nätterna... Hunken luktar fantastiskt gott!!!! ;) måste bara påpeka det!!! :) men iallafall mina små fiskar har en egen lägenhet mitt inne i city.. jag tror dom tycker det är helt ok... det är ju centralt läge och takvåning.. blir dom riktigt less så går det en buss vid 19.30 mot Arbrå.. :)
Nu ska jag pilla i mig kyckling och sallad till lunch...
Hade bra!!
Vänligen
Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0