Dom är precis som män..

Har dom snygga ögon(kamera), så har dom ful lägenhet(design)
Har dom fin lägenhet(design), så har dom ingen hjärna(Megapixlar)
Har dom hjärna(Megapixlar), så har dom inget romantiskt sinne(3G)
Har dom romantiken(3G), så har dom ingen framåtanda(timer)
Har dom framåtanda(timer), så har dom ingen verbal förmåga(Mp3)
Sen levereras dom med en massa onödigheter som:
V8 eller turbodiesel(navigator eller GPS)
Roliga historer på fester(polyfoniska ringsignaler)
Svärmor(rallyspel)

Och dom lär sig aldrig att när soppåsen är full, så töms den inte av sig själv("Är du verkligen riktigt säker på att du vill radera det här meddelandet"

Det går fan inte att hitta nån man vill ha.

Varför kan man inte få bygga en egen?


Kommentarer
Postat av: nåra fredagar sens fredagsgästbloggarens lillasyrra

Haha det tog ett tag för mig att fatta vad du pratade om men sen kom jag på det ! Visst är jag duktig :) Hehe fast det är ju som sagt sant.. xD

2008-02-01 @ 14:06:31
URL: http://livetssannaord.blogg.se
Postat av: Camilla

:-).. ja det är lika bra att du lär dig i tid ;-)

2008-02-01 @ 18:03:18
Postat av: Helena

HAHAHA...jag slår mig på knäna :)

2008-02-03 @ 20:30:32
URL: http://riverlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0